dinsdag 23 augustus 2011

Paspop enz.......

 Hallo allemal
Ik had een paspop staan, waar wat kettingen aan hingen, en
 dacht, daar kan ik vast iets mee,  ik had nog een broderie-blousje
 wat ik niet meer aan kon? en daar heb ik de pop mee aangekleed,
 ook gelijk nog een Hart ermee gemaakt,

 en een windlichtje, en dat staat allemaal te
 pronken op het oude nachtkastje,
wat van mijn moeder is geweest,en
 wat Wim voor mij , wit heeft gemaakt.
 Ik vind het echt een pronkstuk, in mijn kamer.



Bedankt weer voor het kijken en
tot de volgende keer
 Groetjes Gerda



12 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan mooi het bloesje en het kastje ook prachtig een heel sfeervol plaatje bij elkaar.

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat brocante
    wat romanties
    echt heel mooi gerda

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Gerda,wat prachtig allemaal meis.
    Wat een mooi kastje,echt super.
    Mooi dat blousje en hart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke paspop heb jij zeg, en wat heb je het leuk aangekleed! Mooie stof.
    Wat heb je een mooi kastje, en die spulletjes erop wat staat dat ontzettend leuk, erg leuk dat hartje aan het knopje! Heel erg mooi geheel!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit Gerda!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi en wat zal dat gezellig staan.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf idee is dit, heel mooi zo, deze herinnering,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je creatief Gerda, dit is echt super mooi!
    En het kastje is echt een lust voor het oog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Je maakt hele leuke dingen.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geheel.Of je jou nou naald en draad of papier en lijm geeft je weet er iedere keer weer iets moois van te maken.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gerd@, wat superleuk gemaakt zeg!!!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je dit super leuk en mooi gemaakt en wat zal hij mooi staan in je huisje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor het kijken, en de leuke reactie, ik waardeer het zeer.